Saturday, August 13, 2011

Χριστίνα Κολέτσα.. μία μυαλωμένη τραγουδιάρα

Η Χριστίνα Κολέτσα επιστρατεύει όλη της την γοητεία, βγάζει το σουτιέν της, και φωτογραφίζεται για το περιοδικό... Nitro, πιο καυτή και εντυπωσιακή από ποτέ.. με τα εκρηκτικά προσόντα της σε πρώτο πλάνο.!Ενώ τονίζει πως δεν είναι απλώς ακόμη μία με μικρόφωνο στο χέρι..! «Για την κοινωνία μπορώ να είμαι άλλη μια τραγουδιάρα. Εγώ όμως αισθάνομαι ότι μπορώ να είμαι κάτι άλλο: Μπορεί το τραγούδι να είναι απλώς το χόμπι μου κι από εκεί και πέρα να κάνω άλλα πράγματα, να αναπτύσσω αλλιώς τον εαυτό μου και το πνεύμα μου. Όταν ανακαλύπτουν ότι έχω κι εγώ κάποιο μυαλό, αιφνιδιάζονται, ιδιαίτερα οι άνδρες. Κάποιοι ενθουσιάζονται που το ανακαλύπτουν και με ερωτεύονται κάποιοι άλλοι το βάζουν στα πόδια. Αυτοί είναι και οι περισσότεροι».

0 comments:

Post a Comment